Over mij

Van jongs af aan ben ik gefascineerd door de dynamiek van de stad. Voor mij als stadssocioloog is de impact van wereldwijde migratie naar- en clustering van mensen in steden de belangrijkste onderzoeksvraag van deze tijd. Het adviseren in, en meewerken aan de creatie van duurzame, inclusieve en toekomstbestendige steden is zowel mijn grootste passie als mijn huidige functie bij Kickstad.

Als chef identiteit en marketing ben ik intern verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitdragen van het Kickstad DNA. Continu bezig om via de website, events en andere middelen onze missie en belangrijkste activiteit uit te dragen, namelijk: het ontwikkelen van duurzame en toekomstbestendige steden!

De kick

Vanuit een multidisciplinaire achtergrond als programmamaker (o.a. Pakhuis de Zwijger) en projectmanager (o.a. Stationsgebied Leiden) ben ik elke dag bezig met de totstandkoming van de juiste verbindingen in gebiedsontwikkelingen. Het verbreden en verbinden van het ruimtelijke speelveld, het blijvend experimenteren met ruimtelijke praktijken en het continu onderzoeken van de dynamiek van de stad en haar gebruikers – daar haal ik mijn kick uit!